Reklamationsformular

Vi beklager hos Nazar hvis vi, på den eller anden måde, ikke har levet op til dine forventer til en vellykket rejse. Hvis dette er tilfældet, vil vi gerne høre fra dig, så fejlen ikke sker igen.

Observer at vi behandler henvendelser i forhold til følgende kriterier:

  • Klagen skal være meddelt til Nazars personale på rejsemålet
  • Reklamationen skal være os i hænde senest en måned efter rejsens afslutning

Gælder din henvendelse sygdom, skade eller tyveri er det normalt dit forsikringsselskab, du skal kontakte. Har du købt en rejseforsikring med Allianz/Europæiske (ERV), da du bestilte rejsen er det til dem, du skal rette henvendelse. Hvis du har bestilt forsikring hos et andet selskab, er det dem du skal kontakte.

Hvis din henvendelse gælder skade eller forsinket bagage, så læs mere her.

Har du allerede har fået kompensation på rejsemålet, yder vi normalt ikke yderlige kompensation efter hjemkomst, idet vores personale på rejsemålet har god viden om kompensationsniveauer.

Når du har udfyldt formularen, modtager du en email fra os, hvori vi angiver en ca. behandlingstid på din henvendelse. Når vi behandlet din henvendelse, bliver du kontakte af vores kvalitetsafdeling.

Fill out my online form.