Nazar – Luksusferie for alle!

Vi er ”Dream Providers”

På Nazar ved vi, at det er vores opgave at gøre dine ypperste feriedrømme til virkelighed, og vi kalder os for ”Dream Providers” som en konstant påmindelse om vores mål. For at nå dette mål stiller vi høje krav til os selv og sætter alle kræfter ind på at give dig og din familie den ultimative ferieoplevelse.

Du er ikke vores kunde, du er vores gæst

Vores ambition er at være de nordiske familiers førstevalg, når de skal booke deres sommerferie. Vi ved, at vi kun bliver dit førstevalg, hvis vi holder, hvad vi lover.

Vi tror på, at vi kommer længst med ærlighed og respekt for vores gæster. Netop derfor taler vi om dig og din familie som gæster, og ikke som kunder, og derfor lægger vi også vægt på at yde en professionel direkte og personlig service, så du kan føle dig tryg både før, under og efter rejsen.

Et godt eksempel på dette er, at vi på destinationen har flere rejseledere pr. gæst end noget andet rejseselskab, og at vi altid er tilgængelige for vores gæster, når de behøver os. Vi ønsker at gøre en forskel i din ferie, og vi prioriterer udvikling og uddannelse af vores personale højt.

Din mening er afgørende

På Nazar stræber vi altid efter at blive bedre, og vi stiller høje krav til vores hoteller og mødes mindst en gang om måneden med vores hoteldirektører for at evaluere deres præstationer.

Vi studerer nøje vores gæsters kommentarer via sociale medier, spørgeskemaer og reklamationer. For os er intet problem eller spørgsmål for stort eller for småt, og du er altid velkommen til at henvende dig til vores personale på vores hovedkontor eller på destinationen.