At arbejde på hovedkontoret i Malmø

På hovedkontoret i Malmø er der cirka 25 medarbejdere, som sørger for de administrative opgaver for de 5 nordiske lande. I vores moderne og indbydende lokaler ligger vi bare et stenkast fra Malmö Central Station, perfekt for både pendling og ikke mindst frokost pausen. Takket værd en relativ lille organisation er kommunikationen let, og der råder herlig og åben atmosfære på kontoret.

I vores interne callcenter blandes svensk, dansk, norsk, finsk og islandsk, og serviceniveauet er på dets højeste. Fra kontoret i Malmö sørger vi også for alt markedsføring, prissætning, kvalitetssikring, IT og økonomi.

At arbejde på vores destinationer

Som guide eller aktivitetsguide kan du kombinerer din passion for at arbejde med service eller børn, med at arbejde på en solrig destination lagt fra regn og kulde.

Arbejdspladsen vil hovedsagligt være på 4-5 stjernede hoteller hvor størstedelen af vores gæster bor. Som repræsentant på vores forskellige rejsemål er du vores ansigt udadtil – du er på arbejde når vores gæster er på ferie.

For os er det vigtigt at vores guiders personligheder og talenter for lov at lyse igennem. Vi opmuntrer vores medarbejdere til at udfordre begrebet ”Dream Provider” og tage det til det næste niveau.

Lige nu søger vi: