Nazars Holiday Center og guideservice

Tilgængelig døgnet rundt

Hos Nazar prioriterer vi personlig service højt, og vi er derfor tilgængelige 24 timer i døgnet. Vi er her for dig, og vil gøre vores bedste for at din ferie skal blive så god og vellykket som muligt. Netop af den grund kalder vi os selv for Dream Providers!

Nazar Service på din ferie

Efter at du er ankommet til din destination, senest dagen efter, vil du modtage en velkomst-SMS til telefonnummeret som du har angivet i din booking. I denne SMS får du kontaktoplysningerne til vores Holiday Center og SMS-service, og det kan være en god ide at gemme disse under ferien.

Bemærk, at vores SMS-service kun fungerer til og fra det telefonnummer, der er angivet i din booking. Hvis du ikke har modtaget en velkomst-SMS, senest dagen efter din ankomst, bedes du venligst kontakte os, så at vi kan kontrollere dit telefonnummer.

Hvis du har bestilt transfer på din rejse, sendes også din afhentningstid via SMS, en dag før din hjemrejse. Vi har samlet mere information under afsnittet Hjemrejse.

Den nemmeste måde at nå de skandinaviske guider fra din liggestol!

Har du noget på hjerte eller undrer dig over noget, kan du nemt få svar via SMS, og opbevare informationen under hele ferien, hvis det er nødvendigt. Har du spørgsmål, brug for hjælp eller tips til ferien, så kan du sende en SMS til os. Vi besvarer din SMS på skandinavisk så hurtigt som muligt, indenfor 3 timer i vores åbningstid. Husk at skrive dit hotel og værelsesnummer i beskeden.

Vær opmærksom på at du kun kan skrive og modtage SMS’er fra det telefonnummer, der er angivet i din booking. SMS beskederne er på egen regning (afhængig af operatør).

Vores SMS-nummer er +46 704 950 500 og vores SMS-service er åbent man-fre kl. 09-19 og lør kl. 10-19. Vi besvare din SMS indenfor 3 timer i vores åbningstid.

Vores Holiday Center er åbent man-fre kl 09-19 og lør kl. 10-19 på skandinavisk og engelsk. Du kan ringe til os hvis du har spørgsmål, ønsker tips eller hjælp under din ferie. Bemærk, at der kan være optaget på telefonen, fordi vi hjælper andre gæster. Husk også at vi har vores SMS-service, som er en nem måde at kontakte os guider på.

 

Vores nummer til servicetelefonen (åben man-fre kl. 09-19 og lør kl. 10-19. Om aftenen, natten og søndage kun til nødssituationer): +45 70 80 95 50 (Bemærk venligst at vores SMS-nummer er +46 704 950 500)

 

Om aftenen og natten mellem 19:00-09:00 og søndage er vores nummer til servicetelefonen kun til nødsituationer.

 

Nødstelefonen besvares på engelsk. Opkaldene sker for egen regning (afhængigt af din operatør)

Vi hos Nazar hjælper dig på bedst mulige måde, så at du kan have en dejlig ferie. Hvis du har brug for hjælp, vejledning eller hvis der er noget du ikke er helt tilfreds med, bedes du straks kontakte os. Hvis du ikke kontakter vores guider, har vi begrænset mulighed for at hjælpe- eller kompensere ved evt. fejl og mangler.

Ifølge rejsebetingelserne skal du kontakte Nazar så hurtigt som muligt på din ferie, så vi som rejsearrangør får muligheden for at hjælpe dig