Aktuel information

Senest opdateret: 2020-04-07 kl. 10.00

Har du bestilt en rejse med afrejse inden 10. maj?

Udenrigsministeriet har forlænget deres rejsevejledning og fraråder nu alle ikke-nødvendige rejser frem til og med 10. maj 2020. Vejledningen gælder for rejser til hele verden. Vi følger altid myndighedernes anbefalinger, og derfor indstilles alle vores rejser frem til og med 10. maj 2020. Har du bestilt en rejse indenfor den angivne periode, vil du blive tilbudt en ombooking eller tilbagebetaling af din rejse. Vi vil kontakte alle berørte gæster, der skal rejse inden for perioden, i forhold til afrejsetidspunkt.

 

Netop nu har vi mange som kontakter vores kundeservice, og længere ventetid kan derfor opstå. Vi beklager situationen og takker alle gæster for jeres tålmodighed.

 

Har du bestilt en rejse med afrejse mellem 10. maj og 16. juni?

Nu tilbyder vi gratis ombooking for rejser med afrejse 10. maj - 16. Juni. – se vilkårene nedenfor

Vilkår:

  • Du kan ombooke én gang
  • Fri ombooking gælder såfremt der er plads på den nye afrejsee
  • Du må ændre afrejsedato når du laver en ombooking
  • Hvis rejsen du ombooker til har en højere pris betaler du kun differencen, har den nye rejse en lavere pris tilbagebetaler vi differencen
  • Fri ombooking gælder kun for pakkerejser med charterfly, ikke for pakkerejser med rutefly, kun fly, heller ej for træningsrejser eller lignende skræddersyede grupperejser
  • Nazar forbeholder sig retten til at ændre på disse særlige vilkår med kort varsel – dog ikke hvor aftale allerede er indgået. 

 

Oftest stillede spørgsmål 

Hvordan påvirker coronavirussen min rejse?

Øverst på denne side kan du se information om din rejse vil blive påvirket. Vi kontakter personligt de berørte gæster via e-mail ved ændring eller aflyste fly.

For rejser udover de perioder, hvor myndighederne fraråder rejser eller aflyste fly/hoteller, så arrangeres rejser som planlagt. Det er her de normale afbestillings og ombookingsregler som gælder.

Kan jeg ombooke eller afbestille min rejse?

Så længe rejser til et bestemt rejsemål ikke frarådes, så gennemføres alle vores rejser som sædvangligt. I så fald er det de normale afbestillings- og ombookingsregler som gælder, du kan læse mere om dette i vores rejsebetingelser. Hvis der derimod sker ændringer med vores gæsters bestilte rejser, vil vi naturligvis informere jer om dette.

Øverst på denne side kan du finde information per destination og om din rejse vil blive påvirket. Vi kontakter personligt de berørte gæster via e-mail ved ændring eller aflyste fly.

Hvordan går det med tilbagebetalingen af aflyste/afbestilte rejser?

Først og fremmest, alle berørte gæster vil få sine penge retur. På grund af denne ekstraordinære situation som vi er i, tager det desværre længere tid end normalt for os at lave udbetalinger for afbestilte rejser. Vi forstår at det kan være frustrerende og beklager den kommende situation. Vi kontakter gæster i rækkefølge af afrejsetidspunkt. Tak for jeres tålmodighed!

Er det sikkert at rejse?

Som rejsearrangører har vi ikke ekspertise inden for sundhedsspørgsmål. Derfor sætter vi som altid vores lid til de danske myndigheder, så som Udenrigsministeriet og Sundhedsstyrelsen. Vi anbefaler også vores gæster til at følge deres anbefalinger og råd. 

Kan jeg være tryg ved at bestille en rejse?

Ja, det kan du. Hvis myndighederne skulle fraråde at rejse til en bestemt destination, så rejser vi selvfølgelig ikke dertil. I så fald vil du kunne ombooke eller afbestille din rejse.

Hvad vil der ske med Nazar nu når en del rejser bliver aflyst? Risikerer I konkurs?

Det er ærgerligt at være nødsaget til at aflyse rejser men heldigvis har vi ingen igangværende rejser i øjeblikket, da vores sæsonstart begynder i april. Vi har fortsat en god økonomi og vores gæster kan føle sig sikre når de rejser med os. Nazar er en del af verdens største rejsekoncern TUI og for vores danske gæster har vi stillet rejsegaranti til Svenska Kammarkollegiet, som sikkerhed for alle gæster. Dette indebærer at hvis Nazar mod forventning skulle gå konkurs, får vores gæster pengene tilbage via Kammarkollegiet.

 

For mere information henviser vi til udenrigsministeriet og Sundhedsstyrelsen.


Kontakt os
Telefon
70 80 80 60 Åbningstider i påsken

Skærtorsdag – 08_00-18:00 Langfredag – 09:00-15:00 Påskelørdag - Lukket Påskedag - Lukket 2. Påskedag – 09:00-15:00


Chat
Har du et kort spørgsmål kan vi give dig et hurtigt svar via chatten.
Mail os
Du kan også kontakte os via mail.

info@nazar.dk