Glemte ejendele på destinationen

Nazar tager ikke ansvar for glemte ejendele på destinationen. Vi kan dog hjælpe dig med at eftersøge det, som du savner. Herunder kan du udfylde formularen for glemte genstande.

Vær opmærksom på, at for at kunne hjælpe dig på bedste vis skal vi modtage din efterlysning senest 14 dage efter hjemkomst.

Vi på Nazar gør vores bedste for at finde dine glemte genstande og sender dem til vores hovedkontor i Sverige, hvorfra de sendes videre med post til dig. Nazar kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle defekter under transporten eller hvis de glemte sager mistes af tredjeparten ved transport (fx flyselskab, transportselskab eller post).

Grundet sikkerhedshensyn har vi ikke mulighed for at sende bagage, som kræver check-ind, det vil sige rejsetasker og lignende.

Gebyr
Hvis vi finder dine glemte genstande, opkræver vi 300 kr., som fragt og administrationsomkostninger. Højere gebyrer kan forekomme afhængigt af vægt og transportform. I disse tilfælde informerer vi om omkostningerne, inden vi sender ejendelen til dig.

Fra vi har modtaget din efterlysning kan der gå 2-4 uger, før du hører fra os.

Betaling af gebyr foretages til konto:
Regn nr. 5290
Kontonr. 9010 7450 01

Angiv ”Glemt” samt bookingnummer ved indbetaling.

 
Toldbestemmelser
På grund af toldbestemmelserne kan vi ikke sende værdifulde genstande (såsom smykker og elektronik) eller kontanter/betalingsmidler.  Vi vil også have svært ved at hjælpe dig i forbindelse med glemte parfumer, cremer eller andre produkter med flydende indhold.