Nazars Holiday Center og guideservice

Personlig service hos Nazar!

Vi varetager dine behov personligt uden brug af chatbots og er tilgængelige døgnet rundt via moderne digitale platforme. Vores guider besøger regelmæssigt alle vores destinationer og er tilgængelige dagligt på vores Nazar Collection-hoteller.

SMS og telefonservice - nå os direkte fra solsengen!

Når du er på ferie, kan du nemt kontakte vores guider via SMS eller telefon, som koster intet udover din operatørs takst. Vi svarer på SMS indenfor to timer i vores Holiday Centers åbningstid. Læs mere nedenfor

Nazar Service på din ferie

Efter at du er ankommet til din destination, senest dagen efter, vil du modtage en velkomst-SMS til telefonnummeret som du har angivet i din booking. I denne SMS får du kontaktoplysningerne til vores Holiday Center og SMS-service, og det kan være en god ide at gemme disse under ferien.

Bemærk, at vores SMS-service kun fungerer til og fra det telefonnummer, der er angivet i din booking. Hvis du ikke har modtaget en velkomst-SMS, senest dagen efter din ankomst, bedes du venligst kontakte os, så at vi kan kontrollere dit telefonnummer.

Hvis du har bestilt en transfer hos Nazar, vil du modtage din afhentningstid via SMS dagen inden hjemrejse. Vi har samlet mere information under afsnittet Hjemrejse.

Den nemmeste måde at nå de skandinaviske guider fra din liggestol!

Har du noget på hjerte eller undrer dig over noget, kan du nemt få svar via SMS, og opbevare informationen under hele ferien, hvis det er nødvendigt. Har du spørgsmål, brug for hjælp eller tips til ferien, så kan du sende en SMS til os. Vi besvarer din SMS på skandinavisk så hurtigt som muligt, indenfor 2 timer i vores åbningstid. Husk at skrive dit hotel og værelsesnummer i beskeden.

Vær opmærksom på at du kun kan skrive og modtage SMS’er fra det telefonnummer, der er angivet i din booking. SMS beskederne er på egen regning (afhængig af operatør).

Vores SMS-nummer er +46 704 950 500 og vores SMS-service er åbent man-fre kl. 9-18 og lør 10-18. Vi besvare din SMS indenfor 2 timer i vores åbningstid.

Vores Holiday Center er åbent man-lør kl 09-18. Du kan ringe til os hvis du har spørgsmål, ønsker tips eller hjælp under din ferie. Bemærk, at der kan være optaget på telefonen, fordi vi hjælper andre gæster. Husk også at vi har vores SMS-service, som er en nem måde at kontakte os guider på.

Numret til vores Holiday Center er (åben man-fre kl. 09-18 og lør kl. 09-18 (besvares på engelsk). Om aftenen, natten og søndage kun til nødssituationer): +45 70 80 95 50 (Bemærk venligst at vores SMS-nummer er +46 704 950 500)

Om aftenen og natten mellem 18:00-09:00 og søndage er numret kun til nødsituationer.

Nødstelefonen besvares på engelsk. Opkaldene sker for egen regning (afhængigt af din operatør)

Vi hos Nazar hjælper dig på bedst mulige måde, så at du kan have en dejlig ferie. Hvis du har brug for hjælp, vejledning eller hvis der er noget du ikke er helt tilfreds med, bedes du straks kontakte os. Hvis du ikke kontakter vores guider, har vi begrænset mulighed for at hjælpe- eller kompensere ved evt. fejl og mangler.

Ifølge rejsebetingelserne skal du kontakte Nazar så hurtigt som muligt på din ferie, så vi som rejsearrangør får muligheden for at hjælpe dig