Gå til hovedindhold

Efterladte genstande og forsinkelser

Reklamation

Hvis der, mod al forventning, er noget du ikke er tilfreds med på din ferie er det vigtigt at du øjeblikkeligt giver besked herom til vores guider, så vi kan løse problemet så hurtigt som muligt. Vi kan ikke efterfølgende påtage os ansvaret for klagemål, som ikke er blevet fremført til en guide på destinationen. Hvis det ikke har været muligt at afhjælpe problemet på destinationen kan du efter hjemkomsten udfylde en reklamationsformular.

Reklamationen skal være os i hænde senest 1 måned efter rejsens afslutning.


Glemte effekter

Hvis du har glemt noget på destinationen kan vi hjælpe dig med at få det eftersøgt. Udfylde formularen for glemte ting.


Forsinket og beskadiget bagage

For at kunne få erstatning for beskadiget eller forsinket bagage, barnevogn eller lignende skal du udfylde en såkaldt PIR-rapport. Denne rapport udfærdiges af personalet i lufthavnen før du forlader bagageområdet. Vær opmærksom på at du ikke kan udfylde en PIR-rapport efter du har forladt lufthavnen.

Sørg for at du får udleveret den originale PIR-rapport sammen med bagagetag (kvitteringen) eftersom dette er påkrævet og danner grundlag for eventuel erstatning i henhold til flyselskabets regler. Bemærk desuden at beskadiget bagage skal reklameres skriftligt inden for 7 dage; forsinket/bortkommen bagage inden for 21 dage.

Eftersom rejseforsikringernes erstatning for forsinket eller beskadiget bagage oftest er bedre end den, du får fra flyselskabet, så anbefaler vi altid at du har en god rejseforsikring. For mere information om rejseforsikringer bedes du venligst kontakte vores kundeservice.

Få alle kampagner først!
Tilmeld dig Nazars nyhedsbrev og modtag vores kampagner først!
* Obligatorisk felt

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.